30 personen Utrecht

  • John

    Goedendag,

    Ik wil samen met een groep van ongeveer 30 personen in of in de zeer nabije omgeving van Utrecht een BBQ houden. Wij wonen allen niet in de buurt, waardoor een catering geen optie is.

    Wij zoeken een leuke restaurantje c.q. gelegenheid waar we met 30 man een leuke BBQ kunnen hebben. Budget is ongeveer ? 20,00 pp exclusief de drank natuurlijk. Wie kan mij informatie geven waar wij eventueel terecht kunnen.

    Alvast bedankt

    Groeten,

    John

  • Deb

    In Leersum (+/- 15 km. van Utrecht) zit BBQ-restaurant “De Heuvelrug”. Dit is alleen op vrijdag, zaterdag en zondag open als ik het me goed herinner, maar voor gote groepen ook op andere dagen. Prijs was de laatste keer, geloof ik, € 17,50 en dat is onbeperkt BBQ-en, keuze uit 3 soorten soep vooraf en ijs na. Verder uiteraard stokbrood en salades, nasi en 2 vissoorten. Is erg gezellig, ruim parkeergelegenheid en heel goed vlees (van biefstuk en varkenshaas, to spareribs en hamburger).

    In Zeist (wat dichter bij Utrecht) zit sinds kort Gonzales. Ben daar laatst ook geweest, maar is slecht bevallen. Ongezellig, slechte service en uiteindelijk toch ook duur ( € 18,0 p.p., onbeperkt eten, maar na een bepaalde tijd gaat gewoon het gas uit). Vooraf een ondefinieerbaar soepje en de drankjes zijn ook duur. Vlees was fantasieloos en van mindere kwaliteit en men heeft daar geen roosters, maar alles moet op spiezen geregen worden, ook de spareribs en drumsticks! Afrader dus.

    Andere optie, ook in Zeist: het Jagershuys. Tijd niet geweest en BBQ-en kan daar alleen nog maar aanvraag voor groepen.

    Hoop dat je hier wat aan hebt. Uiteraard zal er in Utrecht zelf ook genoeg te vinden zijn, maar Leersum is echt een aanrader.

    Deb