brander sunbeam

  • wienhar

    Na vele jaren tot tevredenheid mijn SUNBEAM (gas)barbeque te hebben gebruikt, moet nu de brander vervangen worden. Hij is namelijk doorgeroest. Via internet kan ik een vervanger bestellen in Amerika. Moet toch ook in Nederland te koop zijn. Wie weet waar ????

  • Peter Montforts

    hallo,

    wij hebben in 1997 een sunbeam grillmaster gekocht en dit jaar hetzelfde gezien, zowel het rooster waarop de lavastenen liggen alsook de brander zijn volledig verroest. Op verschillede websites heb ik gelezen dat dit normaal is. Er zijn universeelbranders te koop. Ik heb er vandaag een gekocht voor 33 euro. Deze is van roestvrijstaal. Ik moet wel 2 gaten in de bodem boren, maar dat is geen probleem.

    Voor mij is het probleem dat het niet lukt om een nieuw rooster te vinden voor de lavastenen. Alle universeelroosters (die in lengte en breedte verstelbaar zijn) zijn te groot voor de BBQ.

    heb jij nog enige info?

    mvg,

    Peter Montforts

  • katleen

    Hallo,

    Wou effe horen of er al iemand zo een plaat gevonden had voor de gasbarbecue om de lavastenen op te leggen?

    Is doorgeroest…

    groetjes

  • G.J. Wolff te Oldebroek

    Brander Sunbeam dooegeroest. Waar kan ik een nieuwe kopen?

  • Aart

    Beste Peter,

    Ik had een vraag aan jou

    Waar heb jij die brander gehaald besteld ??

    Want ik heb de brander ook kapot

    Met vriendelijke groet,

    Aart

  • theo

    hoi mijn brander is ook door geroest van mijn grilmaster die is het zelfde als

    sumbeam maar waar zijn die te koop

  • Rrr

    Hallo,

    Ook van mijn sunbeam is de brander geheel verroest.

    Kan er iemand duidelijkheid geven waar een nieuwe te verkrijgen is.

    Ik heb op diveerse sites 2e hands (identieke) barbeques gevonden, maar allemaal met verroeste brander, dus geen oplossing.

    Vast bedankt

  • Ria Heutmekers

    Hallo,

    Weet iemand waar ik een brander kan krijgen voor de bbq?

    S.v.p. een berichtje.

    Dank je.

    Groetjes

  • José Nuthals

    Waar kan ik onder deelen van een BBQ sunbeam vinden .Het betreft een groot wiel van het model B353E

  • TW

    Ik heb de ovale brander bij Cranenbroek Brunssun gekocht 35 euro