Weber Baby Q

  • René

    Wij zijn van plan om een weber baby q te kopen ( de kleine variant van de Q). Heeft er iemand ervaring met deze barbecue?

  • sandraW

    heb die vrijdag ook besteld, alleen waren er geen meer op voorraad. Denk hem volgende week te krijgen. Had al een paar revieuws gelezen dat ie goed was. ik hoop dat ik hem volgende week kan uittesten ;-)

  • ronnie

    heb 3 weber bbqs en vind het allemaal topproducten,ook de service van weber is goed.

    groetjes ronnie.

  • Ellen

    Heb geen vergelijkingsmateriaal maar heb de WEBER Baby Q sinds afgelopen week, ondertussen 2x gebruik gemaakt (vanavond en morgen waarschijnlijk weer).

    Echt een hele fijne BBQ, direct uit de verpakking, aansluiten, met knop aansteken en binnen 5 a 10 minuten klaar (heet) voor gebruik en het gasbusje gaat zeker 2 uur mee, door het gietijzeren rooster wordt de BBQ een soort grill. Geen houtskool meer op mijn vlees en het vlees blijft supersappig!! echt een aanrader.

    Eigenlijk aangeschaft voor de kampeer vakantie (met tent) maar gezien de omvang weet ik niet zeker of ik hem ga meenemen, hij is iets groter dan verwacht maar als je een camper of caravan hebt zal dit geen enkel probleem zijn en eigenlijk een must wanneer je van lekker eten houdt.

    Heb je je oog al laten vallen op deze BBQ maar twijfel je nog, gewoon kopen echt een superding!! Na de eerste keer BBQ'en hebben 2 vrienden hem direct aangeschaft, dit weekend wordt hij getest bij andere vrienden en durf eigenlijk wel te zeggen dat ze hem ook direct gaan bestellen.

    Kwaliteit, duurzaamheid, uiterlijk is echt weber……….supergoed!!

  • sandraW

    heb hem ondertussen ook getest en hij is inderdaad supermakkelijk. ben er heel blij mee

  • mylene

    Ik heb de baby q nu een week en heb hem twee keer gebruikt.

    De ontstekingsknop is handig en hij is snel op temp.

    Het vlees was goed gaar.

    Het reinigen is nooit leuk, maar de grilplaat en het druipbakje kunnen eraf gehaald worden.

    ik heb inmiddels een bakplaat van weber voor dit type besteld om ook tomaatjes en andere dingen te kunnen bakken. ook groenten wil ik gaan proberen

    Ik heb een onderstel gekocht voor in de tuin. Ik weet niet of hij zo handig is bij het kamperen (tent) De baby q neemt best veel plaats in in de auto en is best zwaar.

    Het gebruiksgemak is wel stukken beter dan van een briquettenbbq.

    sandraW schreef:

    >

    > heb hem ondertussen ook getest en hij is inderdaad

    > supermakkelijk. ben er heel blij mee

  • carl

    Super bakt perfect en gisteren met veel wind bakt ie nog goed ,, absoluut een aanrader ben er zeer wijs mee…